Известие

Collapse
No announcement yet.

Кой е с чип на ГТВ-то си?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ми ти ако караш туйнспарк (особено ЦФ1 или ЦФ2) и колата си я натискаш, без чип може много скоро да замразиш цялата кола - съвсем скоро аз лично и опитно се убедих в това, което само съм чел и чувал до писване от някои хора за "стоковия" софтуер на туйнспарковете... Мен лично ме е страх да карам не-ремапнат туйнспарк

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
      Ми ти ако караш туйнспарк (особено ЦФ1 или ЦФ2) и колата си я натискаш, без чип може много скоро да замразиш цялата кола - съвсем скоро аз лично и опитно се убедих в това, което само съм чел и чувал до писване от някои хора за "стоковия" софтуер на туйнспарковете... Мен лично ме е страх да карам не-ремапнат туйнспарк
      Тук мисля, че може да се спекулира
      Имам съсед който вече 40к км кара ребилдната 145 ку ве на цялата газ (наистина без да я жали)със напълно оригинален софт! причините за счупен мотор могат да бъдат каквито си искан но съм далеч от мисълта че е поради грешка в оригиналния сет ъп
      Чипа е хубаво нещо, но е последната модификация според мен. Първо хубави свещи,кабели,масло, генерация и интейк и накрая чип.
      Всеки в крайна сметка си знае сам за себе си
      Аз лично за сега опознавам колата и не смея да я натискам.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
        Ми ти ако караш туйнспарк (особено ЦФ1 или ЦФ2) и колата си я натискаш, без чип може много скоро да замразиш цялата кола - съвсем скоро аз лично и опитно се убедих в това, което само съм чел и чувал до писване от някои хора за "стоковия" софтуер на туйнспарковете... Мен лично ме е страх да карам не-ремапнат туйнспарк
        Пишеш глупости!!!Минал съм хиляди километри,толкова,че маслото се налива често като бензина,няма никакви проблеми.Софтуера са го писали специалисти,друг е въпроса дали е остарял или не,оригиналния софтуер не може и не трябва да създава никакви проблеми,иначе колите биха изтеглени от пазара или да се вземат други мерки.Видяхме какво стана заради дефект в педала на газта.Като ти чета писанията и оставам с впечатление,че веднага трябва да тичам да си сменям софтуера,че ще ми се прецака мотора Вервай ми,на -20 и на 40 градуса в студ,сняг,дъжд и жега колата си върви безотказно,няма никакви проблеми с мотора въпреки така лошия софтуер И тва с лошите пожелавания...не е хубаво колега!

        ---------- Post added at 16:58 ---------- Previous post was at 16:57 ----------

        Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщение
        Тук мисля, че може да се спекулира
        Имам съсед който вече 40к км кара ребилдната 145 ку ве на цялата газ (наистина без да я жали)със напълно оригинален софт! причините за счупен мотор могат да бъдат каквито си искан но съм далеч от мисълта че е поради грешка в оригиналния сет ъп
        Чипа е хубаво нещо, но е последната модификация според мен. Първо хубави свещи,кабели,масло, генерация и интейк и накрая чип.
        Всеки в крайна сметка си знае сам за себе си
        Аз лично за сега опознавам колата и не смея да я натискам.
        Ами като знаеш защо питаш

        Comment


        • #19
          Това че знам основата на нещата, далеч не означава че имам опит със туин спаркове
          Както по-нагоре в темата бях писал мисля че от едно возене и евентуално старт м/у коята и някоя чипната бих извадил някакъв извод достатъчен за мен

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщение
            Това че знам основата на нещата, далеч не означава че имам опит със туин спаркове
            Както по-нагоре в темата бях писал мисля че от едно возене и евентуално старт м/у коята и някоя чипната бих извадил някакъв извод достатъчен за мен
            То пак е субективно,зависи от състоянието на колата,бензина какъв е,шофъора е много важен също...По-скоро както някои колеги казват,слагаш си на твойта пробно,пробваш,харесва ти,оставяш,не ти харесваш връщаш оригинала.Дали е безопасно за колата и за теб не мога да ти кажа

            Comment


            • #21
              Хайде стига чешене на клавиатури!
              Аз съм пуснал темата за да получа аз отговор. Всички изводи разбира се, че са субективни НО СА ВАЖНИ ЗА МЕН (за някой друг не ме вълнува)
              Дори заглавието на темата е пределно ясно!
              Общо взето доста написа без да кажеш нищо

              Comment


              • #22
                Няма как колега да я пържиш колата и да гори по-малко, ако ще не един, ами 3 чипа да и сложиш...Даваш ли газ - разхода е НА ГОРЕ!!

                Общо взето логиката е таква : Караш с оригиналния софт. спокойно и замерваш разхода...След това те "чипват", но продължаваш да караш по същия начин, както и преди това...То тогава разхода ЩЕ ПАДНЕ спрямо преди...

                В повечето случаи, обаче потребителя след като му "чипнат" колата, раздава всичката газ и в крайна сметка разхода се ВДИГА. От тука идва заблудата, че видиш ли чипа ти вдигал разхода...

                Относно ЦФ1 и ЦФ2 моторите под внимание трябва да се вземе и генерацията, защото има ли пробойна някъде преди сондата (единствена в тоя случай) - сместа беднее и може да станат проблеми....
                Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 22:02.
                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                FIAT Coupe 16VT
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                Comment


                • #23
                  Тя ако беднее ЕКУ-то ще обогати По-скоро важно е да няма пробойна след дебитомера и самия той да е читав, че тогава става белята.

                  Главно ТС-а ражда не от бедна смес и детонации а най-вече от мазане. От запушена цедка на помпата или от запекъл клапан за налягането. Колко ТС-и нов внос родиха и тука, и то без пържене. Купува я, сменя маслото и айдееее... честито На първото даване на газ и изтропват лагерите.

                  Не че не съм виждал ТС с дупка в буталото де... ама как да е По-често си раждат от бивш стопанин в Италия
                  Last edited by oem; d.m.y г., 18:49.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #24
                    x

                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    Тя ако беднее ЕКУ-то ще обогати По-скоро важно е да няма пробойна след дебитомера и самия той да е читав, че тогава става белята.

                    Главно ТС-а ражда не от бедна смес и детонации а най-вече от мазане. От запушена цедка на помпата или от запекъл клапан за налягането. Колко ТС-и нов внос родиха и тука, и то без пържене. Купува я, сменя маслото и айдееее... честито На първото даване на газ и изтропват лагерите.

                    Не че не съм виждал ТС с дупка в буталото де... ама как да е По-често си раждат от бивш стопанин в Италия

                    Е ти па тотално ме наплаши сега хаха
                    156/2.0 Selespeed - Alfa Romeo 156 2.5 v6 24v --> http://vbox7.com/play:m1d6507527

                    Comment


                    • #25
                      От кое са уплаши па ти?
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от MaxPayne Покажи съобщение
                        Пишеш глупости!!!... И тва с лошите пожелавания...не е хубаво колега!
                        Ми глупав съм си явно, затова пиша глупости
                        Ма доколкото съм наясно това е свободен форум и всеки може да си казва мнението, пък другите дали са на същото или не си е тяхна работа.
                        За лоши пожелавания не разбрах какво имаш предвид, просто се пошегувах, на никого не пожелавам да му се счупи колата, камо ли пък друго лошо нещо да му се случи и съжалявам ако някой е останал с такова впечатление!
                        Last edited by badmadafaka; d.m.y г., 21:57.

                        Comment


                        • #27
                          Я дай това последното изречение го преведи, че как да отговори човек... както имаш предвид?
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #28
                            Споко badmadafaka, просто драгият ни колега maxpayne пак е решил да ни подразни нарочно...

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                              Я дай това последното изречение го преведи, че как да отговори човек... както имаш предвид?
                              Имах предвид "вечния спор" дали ТС-то обеднява сместа при фул тротъл на високи обороти - знам, че има доста опитни хора във форума (включително ти), които са на мнение, че това не е вярно. Аз не знам кой е прав и кой не, но специално на моята кола го видях с очите си, с използването на доста скъпи мерещи джаджи... Ей това исках да кажа, без да засягам никого
                              Last edited by badmadafaka; d.m.y г., 08:50.

                              Comment


                              • #30
                                Обеднява ако има проблем по инжекциона. Иначе колко обеднява твоята? Вярно е, че има версии на софтуера с по бедни смеси, но не всички са така и може да обеднеят пагубно при проблеми с инжекциона и най-вече с дебитомера. Не съм казал, че не може. Казах кое е честото явление при родилките. На GTV не съм и мерил стоковата смес, че да знам но на 16волта ТС колата ви върви сток на 12.8 смес и за аванса който има според мен тва не е ама никак опасна смес. Опасното го казах кога става както и казах че лично съм виждал стопено бутало в средата с дупка на 156 със стоков софтуер и дефектирал дебитомер. Даже ще разкажа и подробно случката.

                                Човека кара по-магистралата дори не и на високи обороти, буталото на 4-ти изгаря, образува се дупка колкото палеца ти да влезе, нахлува масло от картера горе, изхвърля го през ауспуха за аламинут. Добре, че дупката е станала голяма, че не е имало хидравличен удар в цилиндъра и човека се размина само със смяна на бутало и дебитомер Даже колегата е от форума. Ако се познае да разкаже
                                Last edited by oem; d.m.y г., 09:45.
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X